Få din iPhone 11 Pro Max i dag

Opdag de nyeste funktioner og forbedringer på vores platform. Vi har tilføjet en brugervenlig grænseflade for at forbedre din oplevelse. Se vores nye rapporteringsværktøjer, der giver dig bedre indsigt i data. Udforsk vores forbedrede søgefunktion, der gør det nemmere at finde det, du leder efter. Oplev hastighedsforbedringer og mere effektiv ydeevne med vores seneste opdateringer.

Sammenlign priser og find det bedste tilbud

Når du sammenligner priser, sikrer du dig den bedste handel på markedet. Det er altid en god ide at undersøge forskellige forhandlere, før du træffer dit endelige valg. For at finde frem til det mest fordelagtige tilbud, kan det være nødvendigt at anvende prisammenligningssider. Hvis du overvejer at købe en iPhone 11 Pro Max, kan du køb iPhone 11 Pro Max her, hvor prissammenligning viser vejen. At sammenligne priser før et køb kan i sidste ende spare dig for mange penge.

Sådan vælger du den rigtige farve og kapacitet

Når du skal vælge den rigtige farve, tænk over rummets størrelse og belysning. For at vurdere den nødvendige kapacitet, overvej hvilket behov produktet skal opfylde. Undersøge forskellige farveprøver i rummets naturlige lys for at sikre det rigtige match. Husk, at lyse farver kan få små rum til at virke større. Før du træffer dit endelige valg, kan det være en god idé at køb din solnedgangsguide her, som tilbyder yderligere indsigt i valg af både farve og kapacitet.

De vigtigste grunde til at opgradere til iPhone 11 Pro Max

Opgradér til iPhone 11 Pro Max for at nyde den fantastiske Super Retina XDR-skærm med imponerende farver og skarphed. Få glæde af den kraftfulde A13 Bionic-chip, der giver lynhurtig ydeevne og mulighed for skræddersyede brugeroplevelser. Oplev brugervenlige kamerafunktioner såsom Night mode, Deep Fusion og 4K videooptagelse, der tager dine billeder og videoer til nye højder. Med øget batteritid kan du nyde længere taletid, mere videoafspilning og almindelig brug uden bekymringer om strømafbrydelse. Få adgang til avancerede funktioner som Face ID, trådløs opladning og vandafvisende design, der skaber en problemfri og moderne brugeroplevelse.

Skab fantastiske minder med det avancerede kamera

Skab fantastiske minder med det avancerede kamera.Oplev skønheden i øjeblikket med detaljerede billeder og klare farver.Fang de mest unikke øjeblikke i høj opløsning og skarp kontrast.Lad kameraets avancerede teknologi hjælpe dig med at skabe uforglemmelige billeder.Udforsk din kreativitet og skab billeder, der fortæller din unikke historie.

Beskyt din investering med det rette tilbehør

Beskyt din investering ved at anvende det rette tilbehør. Et skærmbeskyttelsesglas kan forhindre ridser og skader på din enheds skærm. En solid telefon-etui kan beskytte mod stød og fald. Vandtætte covers er ideelle til at holde din enhed sikker mod væskeskader. Investér i kvalitetstilbehør for at forlænge levetiden på dine elektroniske enheder.

Lær tips og tricks til at optimere din iPhone-oplevelse

Lær nyttige tips og tricks til at optimere din iPhone-oplevelse. Organisér dine apps ved hjælp af mapper for en mere overskuelig skærm. Brug kontrolcenteret til hurtig adgang til vigtige funktioner som flytilstand og lommelygte. Skab genveje til dine mest anvendte apps for en mere effektiv brug af din iPhone. Udnyt funktionen Siri til at udføre opgaver hurtigt ved stemmestyring.

Få svar på de mest almindelige spørgsmål om iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro Max er en topmodel-smartphone fra Apple. Den har en imponerende 6,5 tommer Super Retina XDR-skærm. Telefonen har et trekamerasystem med ultra vidvinkel-, vidvinkel- og telelinser. iPhone 11 Pro Max har en kraftfuld A13 Bionic-chip, der sikrer lynhurtig ydeevne. Den leveres også med forbedret batterilevetid og er vandafvisende op til 4 meter i 30 minutter.

Sådan overfører du data fra din gamle enhed

Du kan overføre data fra din gamle enhed ved hjælp af en USB-kabel. Alternativt kan du bruge cloud-tjenester til at flytte dine filer og oplysninger. En anden mulighed er at bruge en ekstern harddisk til at kopiere data fra den gamle enhed. Nogle enheder tilbyder trådløse overførselsmuligheder, så du kan let migrere dine data. Hvis du har problemer, kan du altid få hjælp fra teknisk support eller en professionel.

Udforsk de bedste apps og funktioner til din nye iPhone

Opdag de nyeste og mest populære apps til din iPhone i App Store.Udforsk de avancerede kamerafunktioner og redigeringsværktøjer til at forbedre dine billeder og videoer.Find de bedste produktivitetsapps til at organisere din dag og maksimere din effektivitet.Oplev de nyeste iOS-funktioner, såsom mørk tilstand og widgets, for at tilpasse din oplevelse.Udforsk de mange muligheder for at tilpasse din iPhone med forskellige temaer, baggrunde og widgets.