Oplev Blommenslyst Golfklub – find ruter og banekort her

Velkommen til golfelskere i Blommenslyst. Vi er glade for at have jer her. Blommenslyst Golfklub byder jer velkommen med åbne arme. Vi håber, I vil nyde vores smukke og udfordrende bane. På gensyn på golfbanen.

Opdag vores fantastiske golfbaner

Oplev den naturskønne udfordring ved Blommenslyst Golfklub – find ruter og banekort her i de rolige omgivelser. Vores velholdte greens og fairways indbyder til spil på enhver niveau. Tag en afslappende runde golf og nyd de idylliske vandhuller og strategisk placerede sandbunkere. Casual og seriøse golfspillere vil finde varierede huller, som byder på både udfordring og belønning. Benyt dig af de topmoderne faciliteter og den professionelle service, som kompletterer din golfoplevelse.

Din guide til forskellige ruter

For at finde de mest naturskønne vandreruter, er det en god idé at undersøge lokale vandreklubber og deres anbefalinger. Mens du planlægger din næste golfweekend, kan du se udvalget af golfbaner på fyn med fantastisk beliggenhed for at kombinere sport og natur. Cykelentusiaster bør tjekke regionale netværk af cykelstier for at opleve varieret terræn og landskaber. En biltur langs kysten giver mulighed for at opleve havudsigten og besøge hyggelige kystbyer på ruten. Når det kommer til kulturelle oplevelser, er en rundtur til regionens historiske slotte og herregårde en berigende rute at følge.

Udforsk vores udfordrende greens

Udforsk vores udfordrende greens og oplev en golfoplevelse i særklasse. Vores baner er designet til at udfordre dine færdigheder og give dig en spændende og sjov golfrunde. Dygtige greenkeepere sørger for, at vores greens altid er i topform, så du kan nyde en jævn og retfærdig puttingoplevelse. Tag udfordringen op og prøv kræfter med vores varierede greens, der byder på forskellige sværhedsgrader og terræn. Kom og oplev den ultimative golfoplevelse på vores udfordrende greens.

Tag et kig på vores smukke fairways

Tag et kig på vores smukke fairways og oplev den betagende natur. Vores velplejede golfbane er et paradis for både erfarne golfspillere og nybegyndere. Fairwaysne strækker sig igennem frodige landskaber og tilbyder udsigt til bjerge og søer. Med vores topmoderne faciliteter og en professionel stab er vi dedikerede til at give dig den bedste golfoplevelse. Kom og udfordr dig selv på vores fairways og oplev en unik golfoplevelse i smukke omgivelser.

Bliv bekendt med vores faciliteter

Bliv bekendt med vores faciliteter og alt det, vi har at tilbyde. Vi har moderne mødefaciliteter med avanceret teknologi og komfortable møbler. Derudover har vi en rummelig cafe, hvor du kan nyde lækker mad og drikkevarer. Vores fitnesscenter er udstyret med topmoderne træningsudstyr og er åbent døgnet rundt. Og endelig kan du slappe af og nyde den friske luft i vores smukke haveområde.

Find banekort og oplysninger om hulforløb

Der er flere måder at finde banekort og oplysninger om hulforløb. Du kan besøge golfklubbens hjemmeside, hvor de ofte har digitale banekort tilgængelige. Derudover kan du bruge golfapps eller -websites, der giver oplysninger om forskellige golfbaner og deres hulforløb. Nogle golfapps giver endda mulighed for at downloade banekort offline, så du kan bruge dem på banen uden internetforbindelse. Endelig kan du også kontakte golfklubben direkte og bede om at få tilsendt banekort og oplysninger om hulforløbet.

Praktisk information og regler

Praktisk information og regler er af stor betydning for enhver organisation. Det er vigtigt at have klare retningslinjer og procedurer på plads for at sikre en smidig arbejdsproces. Dette inkluderer regler for arbejdstider, feriepolitik og brug af virksomhedens ressourcer. Der bør også være klare retningslinjer for opretholdelse af sikkerhedsstandarder og adfærdskodeks på arbejdspladsen. Alle medarbejdere bør informeres om disse regler og holdes opdaterede om eventuelle ændringer.

Meld dig ind og bliv en del af vores klub

Meld dig ind og bliv en del af vores klub. Få adgang til eksklusive medlemsfordele og aktiviteter. Bliv en del af et engageret fællesskab med samme interesser. Oplev spændende arrangementer, workshops og træninger. Få mulighed for at udvikle dine færdigheder og netværke med ligesindede.

Planlæg din næste golftur hos os

Planlæg din næste golftur hos os.
Vi tilbyder skræddersyede golfpakker til enhver smag og budget.
Vores erfarne rejsekonsulenter står klar til at hjælpe dig med at arrangere alle detaljer.
Nyd førsteklasses golfbaner, luksuriøse hoteller og fantastisk service under din golftur.
Kontakt os i dag og lad os planlægge din drømmerejse til golfparadiset.